هیچ‌کس از سرانجام آیینه‌ها مطمئن نیست

عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ

خدایا گر تو هم درد عاشقی را می کشیدی...پشیمان می شدی از اینکه عشق و آفریدی.

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

  ناملایم‌ترین حرف‌ها را، گاه زیباترین دست‌ها می‌نویسند

 

غیرعادی‌ترین عشق‌ها، گاه
حاصل گفت و گوهای معمولی ماست
زندگی، هیچ تفسیر قطعی ندارد
هیچ‌کس از سرانجام آیینه‌ها مطمئن نیست
گاه با یک سلام صمیمی، شکل آرامش تو به هم می‌خورد
گاه با یک خداحافظی به موقع، رستگاری رقم می‌خورد
پشت این در که وا می‌کنی
احتمالش زیاد است
بادها، قابل پیش بینی نباشند…
 

 



عسل وب وبلاگی برای سرگرمی، خنده و ...

نظرات شما عزیزان:

فرزین
ساعت18:47---4 اسفند 1392
سلام داداش. لینک ات کردم. داداش این قالب زیباتو از کجا گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟

زیباترین جملات عاشقانه
ساعت12:08---3 اسفند 1392
سلام و علیکم.وبلاگ فوق العاده زیبایی داری.
من تازه در سیستم وبلاگ دهی لوکس بلاگ وبلاگ ثبت کردم و می خوام شروع به وبلاگ نویسی کنم. اگه منو لینک کنی ممنون دار میشم. منم شما و لینک میکنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 2 اسفند 1392برچسب:,

] [ 18:26 ] [ مئچان ]

[ ]